Besplatna dostava od 149,00 EUR [email protected]

Najčešća pitanja i odgovori

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje u nastavku? Kontaktirajte nas

Kada će stići moja narudžba?
Status svoje narudžbe možete jednostavno provjeriti na našoj stranici Stanje narudžbe. Dovoljno je unijeti svoju adresu e-pošte i broj narudžbe, koji možete pronaći na primjer u e-poruci sa potvrdom nakon završetka kupnje. Odmah ćete vidjeti trenutne informacije o obradi i isporuci pošiljke.
Mogu li vratiti artikal ako mi ne odgovara?
Da, artikal možete vratiti unutar mjesec dana od kupnje. Molimo ispunite obrazac i pošaljite artikal natrag.
Kako mogu vratiti ili reklamirati proizvod?
Dovoljno je otvoriti stranicu Reklamacije i povrat robe, unijeti svoju e-adresu i broj narudžbe (možete ga pronaći, na primjer, u e-poruci s potvrdom) i popuniti kratki obrazac. Zatim nam možete besplatno vratiti robu. Čim paket stigne u skladište i obradimo reklamaciju, poslat ćemo vam novi proizvod ili vratiti novac — ovisno o tome što odaberete u obrascu.

Kontaktni podaci

Podaci za fakturiranje

Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900 Praha 6
OIB: 24259331
Skladište nije na navedenoj adresi

Pišite nam

Više informacija o načinu obrade vaših osobnih podataka možete pronaći u našoj politici privatnosti.